بهسابهسا، تا این لحظه: 14 سال و 16 روز سن داره

بهساعشق مامان و بابا

بهساي كوچك من وقتي كه نوزاد بود

1390/9/23 12:46
نویسنده : مامان سعيده
511 بازدید
اشتراک گذاری

عروسك قشنگ من، قرمز پوشيده

تو رختخواب مخمل، آبي خوابيده                                                          

يه روز مامان رفته بازار،  اونو خريده

قشنگتر از عروسكم ،  هيچكس نديده

 

عروسك من،  چشماتو وا كن

وقتي كه شب شد،  اونوقت لالا كن

niniweblog.com       niniweblog.com

دختركم الان ساعت نزديك سه بعداز ظهره و مامان سركاره. دلم بدجوري هواتو كرده ولي خيالم راحته كه خونه ماماني هستي و اونجا بهت خوش مي گذره.

پدر بزرگ خوبم

هميشه مهربونه

وقتي كه پيشم باشه                                          

برام كتاب مي خونه

مادر بزرگ نازم

خيلي برام عزيزه                                       

هرچي غذا مي پزه                                        

خوشمزه ولذيذه

وقتي با اونها باشم

غصه و غم ندارم

دنيا برام قشنگه

هيچ چيزي كم ندارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان طاها
13 آذر 90 15:59
سلام خوشگل من جوجوی ناز نازی .خیلی دلم میخواست اونجا بودم واز اون لوپای گل گلیتو بوس میکردم کلی باهات بازی میکردم چشم حسود بترکه الهی.
مامی آرتین
14 آذر 90 15:57
الهی من قربون اون خوابیدنت بشم عزیزم مثل فرشته ها شدی