بهسابهسا، تا این لحظه: 14 سال و 16 روز سن داره

بهساعشق مامان و بابا

سالگرد عقد مامان و بابا

1390/11/15 14:34
نویسنده : مامان سعيده
444 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر گلم قلبمیدونی امروز چه روزیه؟؟؟

 

 امروز هفتمين سالگرد ازدواج من و بابا اميرحسينه.واااااااای یادش بخیرخیال باطل 7سال پيش تو همچین شبی من و بابایی عروس و داماد بودیم

 

 و حالا امسال یه نفر به جمع ما اضافه شده و  زندگی مامان بابا شو پر نور كردهانشاالله عروسی خودت نفسم.بغل

                                                          

اين متن هم تقديم به بابايي :

هر روز با شوق ديدنت چشم مي گشايم و وقتي تو را در كنارم مي بينم خدا را شاكرم كه چون تويي را به من هديه داد.

                                       Couples

از وقتي من و تو ما شديم روزها چه تلخ و چه شيرين گذشته و من معبود را شاكرم كه در تلخي ها كنارم بودي و در شاديها شادي را به كامم شيرين تر كردي

                                  

عزيزم سالروز با هم بودنمان مبارك

                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مهناز
15 بهمن 90 16:58
سلام بهسا جون این خاله مهنازه که برات می نویسه هفتمین سالگرد ازدواج مامانی و بابایی جونت رو تبریک می گم، ایشااله با سلامتی کامل 120 سال کنار یکدیگه شاد و خوشحال زندگی کنید این هم یه بوس گنده رو لپای توپولیت
بهسا
16 بهمن 90 11:48
مرسي خاله جونم
آرتین خان
19 بهمن 90 9:40
سالگرد ازدواجتون مبارک مامان بهسا جون ایشاله از این به بعد اخلاقتو برای بابا امیر حسین خوب کنی و دختر خوبی باشی مامان سعیده
امیر حسین
24 بهمن 90 9:46
منم تبریک میگم عزیزم